Jeugdkamp 2024

Zoals al in de nieuwsbrief stond, is er natuurlijk ook dit jaar weer een jeugdkamp! Alle kinderen van de CMV en onze jeugdleden, zijn van harte welkom om met ons een weekend vol plezier te beleven op onze vertrouwde locatie in Rijssen.

We gaan ons onderdompelen in de wondere wereld van de Olympische Spelen! Of we weer met taarten gaan gooien, kunnen we niet beloven, maar we hebben al wel een boel leuke andere dingen bedacht!

Onze vereniging (en met name de jeugdleden) groeit hard! Dat is mooi! Onze kamplocatie groeit helaas niet mee 😉 Er is ruimte voor veel kinderen, maar hierbij geldt wel echt vol=vol. Schrijf je dus zo snel mogelijk in als je het kamp dit jaar niet wilt missen!

Wanneer je je aanmeldt voor het kamp, gaan we er vanuit dat je er het hele weekend bij zult zijn.

Op het aanmeldformulier kunnen je ouders aangeven of ze eventueel heen en/of terug kunnen rijden. Een week van tevoren krijgen jullie de laatste informatie over het kamp via de mail.

Koen, Sven, Rosan, Dianka, Onno, Kim, Sarah, Britt en Ellen