Lidmaatschap

Leuk dat je wilt komen volleyballen bij WSV! Op deze pagina vind je alle informatie over je lidmaatschap bij WSV.

Proeftrainen

Bij WSV kun je altijd eerst 3x gratis mee komen trainen. Vind je het leuk, dan kun je je hierna aanmelden als lid. Aanmelden voor een proeftraining kan via onderstaande knop. Wil je een keer komen proeftrainen, stuur dan een mailtje naar:

Aanmelden als lid

Je kan je aanmelden via ons online aanmeldformulier. Als je jonger bent dan 18 jaar moet je dit formulier samen met je ouders of verzorgers invullen. Wanneer de aanmelding voltooid is, wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

De contributie is bij WSV opgebouwd uit twee delen:

• Eén deel voor de verenigingscontributie (3x per jaar geïncasseerd volgens onderstaand schema)
  • Eén deel bondscontributie (dit betaal je als je competitie speelt in het seizoen). Deze bondscontributie wordt gebruikt om de Nevobo competitie- en teamgelden en de inhuur van de wedstrijdzaalruimte te betalen. De bondscontributie betaal je bij aanmelding als competitie spelend lid en daarna éénmaal per seizoen in september.

De contributiebedragen zijn:

Deze contributiebedragen zijn geldig vanaf 1 augustus 2023 en zijn vastgesteld tijdens de Algemene Ledenvergadering van 16 juni 2023.

Wedstrijdkleding

Het wedstrijdshirt wordt door de vereniging beschikbaar gesteld aan de leden. Je moet zelf voor een broekje zorgen, deze moet zwart van kleur zijn.

Verder is het mogelijk om trainingshirts, sportbroekjes en/of tassen uit de clubcollectie te kopen. Dit kan bij onze sponsor Houx Sport. Houx Sport zit aan de Nieuwstad 17 in Zutphen. Geef aan bij Houx Sport dat je bij WSV volleybalt en de medewerkers helpen je graag verder!

Het lidmaatschap

Het lidmaatschap loopt van 1 juli tot en met 30 juni. Zonder tegenbericht voor 30 juni, wordt je lidmaatschap automatisch met een seizoen verlengd. Opzeggingen dienen altijd schriftelijk gedaan worden bij de penningmeester (penningmeester@wsvvolleybal.nl). De volgende opzegtermijnen (peildatum leeftijd 1 oktober van het lopende seizoen) gelden:

• Jeugd tot en met 17 jaar: per 31 december van het lopende seizoen, je opzegging moet voor 30 november van het lopende seizoen binnen zijn of per 30 juni van het lopende seizoen, je opzegging moet voor 30 juni van het lopende seizoen binnen zijn.
  • Senioren vanaf 18 jaar: per 30 juni van het lopende seizoen, je opzegging moet voor 30 juni binnen zijn.

Heb je verder nog vragen?

Je kan altijd contact opnemen met de penningmeester en/of de TC-coördinatoren. De contactgegevens kun je vinden op de pagina Bestuur & Commissies.